Vespa Club Bilzen

Ride out 27/04/2024 VC Bilzen

Op 27/04/2024 organiseren wij onze nationale rit die door omstandigheden ook zal doorgaan vanuit zaal ‘Kabotske, Scapulierstraat 17 te 3740 Bilzen (Munsterbilzen).

Er zijn opnieuw 2 ritten voorzien van ongeveer 50 km.

Voor de prijs van 25 euro bij voorinschrijving, krijg je een uniek aandenken, friet met saus en snack en een consumptiebon (te nuttigen in ons clublokaal indien bereikbaar met de uit te voeren wegenwerken).

De inschrijving ter plaatse zal 20 euro zijn. (zonder aandenken).

Vespa World Days Pontedera (It)

Van 18 tot en met 24 april gaan de Vespa World Days door in Italië, Pontedera, de bakermat van Piaggio.

Onze club zal door een tiental leden vertegenwoordigd zijn. Ter plaatse zullen zijn enkele ritten rijden en het museum van Piaggio bezoeken.

Euro Vespisti Days Montegrotto Terme (It)

Van 4 tot en met 07 juli gaan de eur Vespisti Days (de vroegere EuroVespaDays) door in MonteGrotto Terme in Italië.

Hier zal onze club door bijna 20 personen vertegenwoordigd zijn waar ze enkele ritten doen in de prachtige omgeving, proeven van de prosecco en de heerlijke Italiaanse keuken.

De sterksten rijden van in België naar Italië met de Vespa en ook weer terug>.

Zij nemen een vakantie van bijna 3 weken om van dit evenement een hele mooie trip te maken.

Belgian Vespa Days

Op 24 en 25 augustus vinden de Belgian Vespa Days weer plaats.

Het gebeuren gaat door in en door Tessenderlo. Maar liefst 37 leden van onze club schreven in voor dit evenement dat na enkele jaren afwezigheid weer op de kalender staat.

VC Tessenderlo zal ons weer eens verbazen met mooie ritten en een prachtige organisatie.

Weekend Ardennen

Op 30-31 aug. en 01 september

Na ons weekendje zee vorig jaar, staat er nu een weekend Ardennen op de agenda. 17 leden schreven in voor dit evenement georganiseerd door Daniel en Michel.

Het weekend gaat door van   30aug. tot en met 01 september  .